Zmiana zasad rekrutacji do szkół podstawowych w związku ze stanem epidemii w Polsce
Zmiana zasad rekrutacji do szkół podstawowych, których organem prowadzącym jest Gmina Miasta Radomia w związku z ograniczeniami wynikającymi z wprowadzenia stanu epidemii w Polsce
W związku z wygaśnięciem art. 7 ustawy z dnia 29 grudnia 2015 r. o zmianie ustawy o systemie oświaty oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2016 r., poz. 35), wszystkie dzieci, które w roku szkolnym 2019/2020 realizowały obowiązkowe roczne przygotowanie przedszkolne w oddziale przedszkolnym w szkole podstawowej obowiązane są wziąć udział w rekrutacji do klasy pierwszej szkoły podstawowej.
Wypełniony dokument:
- Zgłoszenie dziecka obwodowego do klasy pierwszej w szkole podstawowej, lub
- Wniosek dla kandydatów zamieszkałych poza obwodem szkoły podstawowej o przyjęcie do pierwszej klasy szkoły podstawowej
przyjmowane będą do 30 kwietnia 2020 roku.
Wyżej wymienione dokumenty można złożyć w następujący sposób:
- Przesłać skan lub zdjęcie dokumentu drogę mailową na adres szkoły podstawowej „pierwszego wyboru”.
Adresy e-mail i numery telefonów placówek znajdują się w ofercie każdej szkoły podstawowej, na stronach wyżej wymienionych placówek lub na stronie www.radom.pl w zakładce: Edukacja / Szkoły i placówki samorządowe,
lub - Dostarczyć dokumenty w wersji papierowej do placówki „pierwszego wyboru” (zapakowane w dużą kopertę). Zaklejoną kopertę należy pozostawić w przygotowanej do tego celu urnie.
W placówce zachowane są zaostrzone reguły sanitarne: płyn do dezynfekcji rąk, ograniczony kontakt z pracownikami, zachowanie odpowiedniego – dwumetrowego dystansu między obecnymi w budynku.
Ewentualne konsultacje udzielane są wyłącznie telefonicznie i mailowo. O dalszych działaniach związanych z rekrutacją do pierwszych klas w szkołach podstawowych zostaniecie Państwo poinformowani w odrębnym komunikacie, w zależności od rozwoju sytuacji związanej ze stanem epidemiologicznym w kraju.
ZASTĘPCA PREZYDENTA MIASTA
Karol Semik