Dziennikarzem może zostać każdy z nas

Uczniowie klasy ósmej w przeciągu tygodnia pracowali nad tworzeniem różnych form gatunków dziennikarskich. Były nimi newsy, relacje, eseje i reklamy tekstowe, graficzne i radiowe. Mieli okazję przetestować swoje umiejętności kreatywnego tworzenia tekstów, wykorzystując w tym celu posiadaną wiedzę literacką, historyczną i społeczną.

Najwięcej zabawy przyniosło im przygotowanie reklam. Podzieleni na zespoły ds. PR i reklamy mieli za zadanie zareklamować kosę, pudełko, wiaderko lub mleko. Każda reklama okazała się niepowtarzalna i wykorzystywała inne konteksty. Pojawiły się w nich znane hasła reklamowe, popularni kucharze telewizyjni i zwykli ludzie, którzy zachęcali do kupowania towarów.

Uczniowie wykorzystali poznane chwyty reklamowe, potwierdzając swój zmysł zakupowy oraz umiejętność zastosowania manipulacji konsumenckiej.

Poprzedni wpis
Następny wpis